donderdag 18 februari 2010

Afscheid van zus Linda,

Vorige week heeft zus Linda haar strijd tegen kanker verloren.
3 jaar geleden werd de ziekte bij haar vastgesteld,één operatie en ontelbare chemokuren later werd het spijtig genoeg duidelijk dat dit slecht zou aflopen.

Op sportief vlak heeft dit uiteraard ook gevolgen.
De strenge winter had er al voor gezorgd dat de voorbereiding op de Cape-Epic niet verliep zoals we gepland hebben (tot op vandaag hebben we nog geen enkele duurtraining in de Ardennen kunnen afwerken).
Daarbij komt nu door het verlies van Linda mijn hoofd en benen niet echt op trainen staan en ik veel tijd moet steken om alles te regelen ivm begrafenis,notaris en allerhande andere verplichtingen.
Ik hoop vanaf volgende week toch terug een beetje het trainingsritme te vinden al was het maar om het hoofd wat leeg te maken en trouwens dat ben ik ook wel verplicht aan mijne teammate Pol Col die er ook alles aan gedaan heeft om met een goede conditie aan de start te staan in Cape Town.Binnen 3 weken zit ik op het vliegtuig voor wat het hoogtepunt voor 2010 moet worden,de zware 8-daagse race rij ik als eerbetoon aan Linda en ik hoop dat het me de kracht geeft om er een serieuze lap op te geven!

Rust zacht lieve zus,ik ga je enorm missen maar in mijn hart neem ik je overal mee naartoe!!

Xxx

Geen opmerkingen: