woensdag 7 juli 2010

Nog 10 dagen...

Nu begint het echt te korten...nog 1 zwaar trainingsweekend gepland,morgen laatste trainingsrit in de Ardennen,zaterdag & zondag nog is alles uit de kast en dan rusten...carboloaden..en woensdagmorgen vertrek richting Bad Goisern (Oostenrijk).
De weersvoorspellingen zijn schitterend...hopelijk zitten ze er boenk op en gaat het inderdaad warm worden...das mijn weer!!
Mentaal zit het ook Ok...de benen voelen al een tijdje zeer goed aan en ik heb er echt zin in!!
Mijn BikeAid project geeft me uiteraard ook een extra boost om dit avontuur tot een goed einde te brengen...ik heb op dit moment 4580 euro bijeengehaald tvv "Kom op tegen Kanker" en Wimmeke van Otten heeft me belooft dat hij dit bedrag via sponsoring mooi gaat afronden...maw de kaap van de 5000 euro is gehaald!!!!!!!
Bedankt aan iedereen voor de steun...en nu is het aan mij hé....
Ik hou jullie op de hoogte

Geen opmerkingen: