zondag 27 december 2009

Blok 2 afgewerkt.

2de blok met duurtrainingen is ondertussen ook gepasseerd.
Het weer begint wel zijn invloed te hebben,maar dat was nu eenmaal te verwachten natuurlijk.
Een portie mentale kracht samen met de nieuwe Shimano winterschoenen hebben er toch voor gezorgd dat de nodige kilometers getraind zijn (met dank aan Wim “the need for speed” Van Otten voor de zondagse duurtrainingen door weer en wind).
Hopelijk blijft het niet te lang vriezen zodat we’s zaterdags nog een paar keer samen met de Epic-Bikers de tochten vanuit de Brandweerkazerne in Schoten terug kunnen hervatten.

In het derde blok ga ik beginnen met wat intervals in te lassen, brugtrainingen, blokskestraining, ed,om zo de kracht en de explosiviteit langzaam op peil te brengen.
Het gaat dus stilaan wat intensiever worden.
Toch zal dit alles zeer voorzichtig moeten verlopen vermits ik sinds een dag of 2 terug last heb van de rug verdomme!!Het koude,natte weer zit daar volgens mij tussen want het is steeds in dezelfde periode van het jaar dat het probleem opduikt.

By the way…ik ben ondertussen ook nog met een nieuw projectje gestart waarbij ik alle steun zal kunnen gebruiken!!
De eerste contacten zijn zeer positief onthaalt en alles wordt nu in het werk gesteld zodat ik hopelijk ergens half januari hiermee kan van start gaan..Dus hou de blog in de gaten te komende weken!!

CU…

Geen opmerkingen: