vrijdag 12 maart 2010

Ready to kick off the season!

Fietske ingepakt...Ready to take off richting Zuid-Afrika.
Heb nog nooit zo afgeteld om te vertrekken naar een marathon,maar nu verlang ik echt naar het zonneke!!
Ondanks het weer,en het zware afscheid van de zus toch een goede 5500km in de beentjes dus aan de training kan het niet liggen denk ik...en ik heb er ieder geval veel zin in om er een goei lap op te geven.
Cape-Epic staat bekent voor "Epic in every way".
Zeer zwaar,technisch veeleisend,verdomd lange etappes...maar in een prachtig,uniek natuurgebied en met een perfecte organisatie waar alles in de puntjes geregeld is.
600 teams,1200 rijders uit 45!! verschillende landen staan aan de start van de 8-daagse marathon,722km genieten en afzien tegelijk.
Met 5 bevriende teams staan we aan de start in Cape-Town,and lets face it...dit geeft ook nog een extra competitie onderling met zich mee....ik wens in ieder geval al mijn Epic Buddies veel succes en een veilig,spannend avontuur....Enjoy the Magical Untamed MTB Race!!!!




I'll keep you posted als de mogelijkheid zich voordoet....CU in SA

Greetz...Iron Marc

Geen opmerkingen: