zaterdag 4 augustus 2012

Dünsberg MTB Marathon afgelast!!


Dedju…het was al van het pinksterweekend geleden dat er nog eens ne nummer aan m’n stuur hing dus keek ik enorm uit om dit weekend eens te knallen in deze pittige Duitse marathon.
Volgens de vrienden van het  Reevax Team die deze vorig jaar reden was de 107km met zo’n 2800 hoogtemeters echt de moeite!


Ondanks het vele slechte weer de laatste maand had ik toch behoorlijk wat trainingskilometers in de benen en het voelde al een hele tijd goed aan.
Alles volgens plan dus tot ik deze week een mailtje ontving van de organisatie,wegens te weinig inschrijvingen op de lange afstand,slecht 28 starters…hebben ze beslist om de marathon af te lassen en iedereen de korte 54 km te laten rijden waarvoor ze een 270 deelnemers hebben.
Nu ga ik geen 2 maal 4 uur in den auto zitten voor een rit van slechts 54km,dus geen Dünsberg voor mij.
Inschrijvingsgeld gaat terug gestort worden door de organisatie,ik hoop dat ze in de toekomst er wel in slagen deze marathon terug op de kalender te krijgen zodat we alsnog deze uitdaging kunnen biken! 

Geen opmerkingen: