maandag 28 juli 2008

Dag 7 Kaltern-Andala 75km…3070hm

WERE BACK !!

Gisteren avond waren Paul & ik zo leeg dat we gewoon frieten met ne Schnitzel gegeten hebben en twee halve liters bier in ons kas geslagen hebben.
En geloof het of niet maar vandaag vlogen we over de Alpencols.
In de eerste beklimming gaf Paul al een zeer goede indruk,wat een verschil met gisteren (vanaf nu mag hij van mij alleen nog frieten eten!!)
Ook bij mij voelde het zeer goed aan dus Paul kon echt het tempo hoog houden,we voelden dat een goed dagklassement erin zat dus gas geven was de boodschap.
De lange macadamklim naar de laatste bevoorrading nam ik voor mijn rekening, Paul moest we wel wat intomen omdat hij wist dat het laatste stuk ook nog zeer zwaar zou worden.
Nog even tanken bij de bevoorrading en dan de laatste 9km bergop naar de finisch.
Nu was het Paul zijn beurt…met stilaan de aankomst in Riva in zicht ontbond hij al zijn duivels en schoot er een serieuze cartouche af.Ik had serieus probleem om het hoge tempo te volgen maar er was geen houden aan…hij ging als een pijl!!
Ik denk dat we in de laatste klim wel 30 teams voorbij gereden hebben,maar het was bij mij echt op het tandvlees.
Moe maar enorm voldaan reden we na 5u17m over de finish als 42ste masters..onze beste uitslag tot nog toe!!
Toch nog even dromen van top 50 in eindklassement??

Geen opmerkingen: