dinsdag 14 oktober 2008

Fasten your seatbelts….Ready to take off !

Eindelijk is het dan zover…dit weekend nog een laatste keer stevig getraind (300km in 2 dagen) en nu de vlieger op richting “Down Under”.
Ben blij dat het zover is,ik heb het gevoel dat ik er klaar voor ben en het kan niet snel genoeg 21 oktober zijn.
De voorbereiding was zwaar maar is goed verlopen…ik heb er alles aan gedaan.
14137 km heb ik getraind,67kg droog aan den haak (da scheelt wel een paar leffe’s) en een aerodynamisch kapsel,wa kan ne mens nog meer doen?
Nog even dit…ik wil zeker niet melig doen maar het idee om de crocodile te rijden is ontstaan toen in februari 2007 mijn pa overleden is na veel afzien en in dezelfde maand bij mijn zus kanker werd vastgesteld en zij ondertussen een zware strijd tegen haar ziekte moet voeren.
Wel,deze 2 mensen reizen eigenlijk met mij mee.In mijn koerstrui zal elke rit een foto van mijn pa zitten en aan mijn pols draag ik het gele “Livestrong” bandje.Wanneer ik begin af te zien kijk ik naar het bandje en denk aan mijn zus die nog veel meer afziet en dan kan ik weer verder..(heb dit in den Transalp ook enkele malen moeten doen maar het helpt me echt!!)
Zusje…doe dat goed terwijl ik weg!!




Geen opmerkingen: