woensdag 29 oktober 2008

Stage 9 :Cooktown-Ayton 123km/1900hm

Vanmorgen kroop ik uit mijn tent en ik wist het meteen…dit wordt afzien,ik voelde me zo slap als een vod…het vat is leeg.Na 28km toen we de gravel weer opdraaiden moest ik dan ook de groep laten rijden,nog 95km te gaan en O-Grady,mijn dichtste concurrent zat nog vooraan dus ik kon het niet permitteren om op de “bus” te wachten.
Verstand op nul en proberen in het goede ritme te blijven…gelukkig was het vandaag een vrij technische rit met enkele pittige afdalingen wat toch een beetje in mijn voordeel is.
Tijdens deze 95km heb ik enkele malen aan Mario moeten denken…die had gisteren in de tent nog uitgerekend dat hij reeds 900km alleen gereden had…bijna niet te vatten!!
De prachtige natuur maakte de lijdensweg voor een deel minder maar ik heb nog nooit zo de kilometers afgeteld als vandaag denk ik.Na 5u40m ben ik samen met één van de Tsjechen (die mannen kunnen dus ook doodgaan!) binnengebold..ben te moe om te gaan zien hoeveelste ik ben maar ik denk wel dat ik mijn 4de Masterplaats behouden heb.
Wat het klassement betreft zit de Trophy erop,de 10de rit morgen telt niet mee voor de uitslag,iedereen krijgt de tijd van de winnaar…het is in groep richting Cape Tribulation en de laatste 10km wordt er pas gekoerst…een beetje zoals op de Champs Elysee in de Tour de France.Gelukkig maar…want “I feel like shit”.
Terwijl ik dit verslagje maak komt Mario binnengebold dus ook hij heeft het gehaald…velen hadden eraan getwijfeld of hij dit zo uitrijden,mezelf incluis,but he did it…nice work mate!!

6 opmerkingen:

Gorpie zei

hey gasten,
nen dikke proficiat; prachtprestatie, petje af!

en morgen nog eens ne fotofinish,
daar op diene champs elysee!

daarna nagenieten en wa vertellen zekers, mé een goei pak frut en wa leffekes!!

tot binnekort gts M

Marc T. zei

WAAW !!

RESPECT AAN MARIO & MARC !!

red bullet zei

AMAI schitterend gedaan en nog veel beter dan de verwachtingen. Je doel was om in uitslag te komen en nu haal je zelfs een vierde plaats in de master 2 uitslag. Dikke schouderklop ook voor mario die mij zéér verbaasd heeft! geniet van jullie leffe's of andere brouwels. red bullet

karin zei

hey mannen,
nen hele dikke proficiat, hoed af,
dikke kus en wat nog allemaal meer
heel goed gedaan en nu wa rusten en huiswaarts
tot vlug

martine zei

schatteke ik en damon zijn super super fier op u!!!
u harde training en u het laten van vele leuke dingen zijn dan toch beloond!
ook voor mario een dikke proficiat want hij heeft ook deze zware inspanning goed doorstaan!

SUPER MANNEN!!!

BIJ DEZE WIL IK OOK IEDEREEN BEDANKEN DIE MARC EN MARIO ZO GESTEUND EN GEVOLGD HEBBEN...
THANKS AAN DE MENSEN DIE MIJ OP DE HOOGTE HEBBEN GEHOUDEN ALS IK OP HET WERK WAS EN VOOR DE LEUKE INFOMATIE VIA MAIL

JULLIE ZIJN SUPER
MARTINE

werner zei

Marc en Mario wat kan ik hier op zeggen? Gewoonweg schitterend jullie prestatie. Mario, kerel ik moet mijn mening herzien over je, nooit gedacht dat je het zou halen en dat maakt je presatie alleen maar grootser en gij Marc van jou wist ik dat je tot grootse dingen in staat was. Blij dat zulke kerels tot mijn vriendenkring behoren. Chapeau gasten!!!!
Gts Wener