maandag 27 oktober 2008

Stage 7 :Mt Mulgrave-Laura 148km/1100hm

Jongens toch…nu begint het echt zwaar te worden..langste rit en wat een ondergrond..kilometers lange corrigations en diep los zand,echt verschrikkelijk…we zitten midden in de outback en het wordt nog elke dag warmer.
We zijn momenteel nog maar met 69 in koers…de dokter heeft z’n handen vol om bikers die volledig gedehydrateerd binnen bollen aan de baxters te hangen.
Ikzelf heb vandaag na een 30tal kilometers de snelle groep laten rijden omdat ik wist dat het verschrikkelijk zwaar zou worden…we hebben dan een lange tijd met 8 man een groep gevormd maar in de stukken met het zand is het ieder voor zich en valt alles compleet uit elkaar.Gelukkig kon ik de de laatste 40km samen rijden met Matt…een sterke Australiër die veel ervaring heeft en de race perfect ingedeeld had.
Na 5u58m zat de helse rit erop…nog 3 ritten waarvan 2 hele zware.
Mijn kont doet zoveel pijn dat zelf zitten op een stoel ongemakkelijk is…onze poolse vriend verwoorde het als volgt”It feels like my ass is been f**cked by thoussand ants”.
Mario blijft mentaal zeer sterk vind ik,hij heeft hier weer 140km alleen gereden en had ongeveer 7u30 nodig maar hij is vastberaden de finish te halen en ik zie dat het hem gaat lukken ook..knap staaltje van karakter mate!!
Ik ga hier een pintje drinken..dat heb ik wel verdient…en morge…morge geef ik er nog is een lap op.

4 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hey Marc,

Knappe prestatie die ge daar neerzet! Nog effe volhouden in die laatste ritten en ge zijt er! Echt chique!! Ik zou zeggen, ik kom u efkes masseren, maar het is wa ver om efkes langs te komen...

Groetjes Team La Pipe 2, Johan en Liesbeth.

kelly zei

Hey Marc, chapeau met uw prestatie!Geniet echt van de foto's en de tekstjes het ziet er echt bangelijk uit.Ge had mij hier precies ook beter kunnen gebruiken dan in den transalp al die valpartijen!! Dus "de crocodil" nog niet tegengekomen (man met de hamer...hihi) SUPER bezig, we kunnen niet wachten de verhalen live nog is te horen.
veel groetjes kelly xxx

Marc T. zei

Hey Marc en Mario

Prachtige resultaten allebei en zonder twijfel ontelbare sterke emoties en verhalen.
Proficiat allebei & geniet van deze unieke ervaring.
Tot binnenkort, back in Belgium.

GRTZ, Marc T.

Viv en Guy zei

Greetings from Mortsel, your supporters club are following you daily, keep it up - you are doing fantastic !