vrijdag 24 oktober 2008

Stage 5:Chillagoe-Chillagoe 100km/1000hm

Dedju..dedju..stom foutje vandaag aan bevoorading 2 kost me veel tijd en plaatsen.Wat een crazy stage vandaag...50km op een gravelweg...gene meter vlak en dan gewoon keren en langs exact dezelfde weg terug.Tot aan het keerpunt na 50km zat ik in dezelfde snelle groep als gisteren net achter de toppers ,maar ik maakte de fout om als laatste van de grote groep de bevoorrading binnen te draaien en ik kon niet meteen mijn drinkbussen vinden..daardoor kwam ik net te laat terug de weg op...Karel sprong in één ruk terug naar de groep en ik probeerde op de grote molen het gat te dichten...ik strande tot op 100m verdomme en kreeg het niet meer dicht!!Gevloekt heb ik...wat volgde was 50km alleen met mijn kop in de wind...Highway to hell dacht ik bij mezelf tot ik een tijdje later plots 2 kangeroes rechts van de weg zag staan...ze bekeken me rechtstaand op hun achterste poten en toen ik dichterbij kwam huppelden ze de bush in...vreemd dat je bij een temperatuur van bijna 40 graden toch nog kippevel kan krijgen van zulke taferelen.Ik besefte wat een lucky basterd ik ben hier rond te rijden,schakelde een tandje terug en reed op eigen tempo naar de finisch.Door het feit dat niemand uit de achtergrond terug kwam weet ik dat de benen eigenlijk nog ok zijn.Halverwege zijn we nu...5 down...5 to go!
Vermits wat nu nog moet komen nog zeer zwaar gaat worden denk ik dat ik een dag of 2 niet met de snelle bikers ga blijven daar ik schrik heb om mijn motor op te blazen...so don't worry als het een paar plaatskes minder is...Ik ga mijn tempo wat proberen aan te passen aan het Dream Team die rijden voor Naomi Hanson..das normaal gezien een tempo dat me moet liggen en das nog een schoon poep om achter te rijden ook...;-)

35ste plaats....100km in 3u39m

6 opmerkingen:

karin zei

hey nummer 82

we krijgen hier ook zonder kangeroes kippevel. gewoon van jullie resultaten te lezen. knap werk zeg
we zen trots....
groetjes

wim zei

Dag mateke,goe bezig,was ik gerust in zenne.
Gelukkig heb je die binnenbanden der uit gelaten,de Mario niet,had hem op zaventem gewaarschuwd.Hij is anders ook goe bezig.groetjes aan jullie beide. Go!

Herman zei

Marc,

Prachtige prestaties, volhouden

Ik volg jullie op de voet.

geniet er vooral van.

Herman

martine zei

hey schatteke...
ik ben héél fier op u zenne!
heel Stekene duimt mee voor u!!!
GOE BEZIG MANNEN!!!
dikke knuffel voor jullie beiden...
martine en damon

werner zei

Hey Marc en Mario,
Vol bewondering volg ik jullie exploten,super en als er iets is waar ik enorm respect voor heb is het mannen met KARAKTER. Volhouden mannen. En Marc......sleurt den Mario er mee door he!

Werner.

kurt heymans zei

Hoi marc grote klasse zen wat jullie daar doen hé,blijven genieten en doe zo verder,het is plezant om jullie goede prestaties te kunnen volgen.......greetz